• Muncești pentru promovarea asta de 2 ani. O meriți de cel putin unul și e tot la ce te gândești de vreo 6 luni. Azi, la 4, te întâlnești cu superiorul tău direct și cu directorul general, un francez, ca să discutați despre asta. Ar fi indicat să inspiri încredere când îi spui că ești omul potrivit pentru a conduce un departament compus din 40 de profesioniști ce adună jumătate de veac de experiență.

• Citisei despre el în cel puțin 3 publicații de business. Pe drumul de lalift către biroul tău a întors toate privirile, defilând într-un costum mai scump decât concediul de vară al unei familii cu venituri medii. După vreo 2 minute ți-ai dat seama că nu o sa lucrezi niciodată cu el, dupa 20 ai invocat o urgență și ai pus punct intalnirii. 2 ani mai tarziu toată lumea te felicită pentru alegerea facută, tu încă te mai gandești cum de te-a salvat instinctul…

• Din vedere, vă știți de ani de zile. Odată, într-o zi cu soare, v-ați și salutat pe holurile facultății. Ce saptămână bună ai avut după….Cine s-ar fi gândit că o să vă întâlniți tocmai aici, la un cocktailparty în cea mai frumoasă gradină din oraș? Ai fi vorbit mai mult cu ea, dar de fiecare dată când încercai să te apropii ea era deja implicată în alte discuții. Ce bine era dacă știai care-I treaba cu picioarele ei, de ce se intorceau spre tine ca busola către nord…Sper să vă mai întâlniți.

• Cum reușește tipa asta să țină în priză o sală cu 200 de persoane? Dacă stai și te gândești subiectul despre care vorbește nu este chiar atât de captivant. Nu este nici prea frumoasă, nici prea înaltă, spune niște banalități …dar în jumătatea de oră, de când vorbeste, cred că am clipit de vreo 5 ori.

• Tot nu înteleg de ce nu m-au votat pe mine, eu meritam să fiu primar! Până la dezbaterea televizată ,de săptămâna trecută, toată lumea era sigură de victoria mea, iar în 3 zile totul s-a dus de râpă. Și doar le-am povestit cum am de gând să refac șoseaua de centură, să investesc în parcul auto pentru transport public, să aduc investitori… Pămpălăul ăla n-a zis mai nimic…

• Dacă reușesc să semnez contractul ăsta sigur o să fiu promovat, este clientul pe care îl urmăresc toți partenerii din firmă; si s-a nimerit să joace golf chiar cu tata. Văd că este interesat de serviciile noastre…dar oare de ce strânge așa din buze de fiecare dată când ii spun de clauza de postcalculare a prețului?

• Când ne scriam pe e-mail părea așa dornică să ne vedem…mi-a și spus ca profilul meu i-a sarit în ochi și că se bucură că i-am scris. Nu înțeleg de ce după 2 discuții telefonice nu îmi mai răspunde la mesaje.

Oare limbajul nonverbal este important în viața de zi cu zi?

